Тренінг "Як допомогти педагогам адаптуватися до роботи в інклюзивній групі"
Як досвідчених так і педагогів, які лише починають свою кар’єру, слід готувати до інклюзивного освітнього процесу. Це створить умови, в яких вони оволодіють необхідними фаховими компетентностями й позбудуться упереджень щодо інклюзії. Адже чимало вихователів сприймає перехід до інклюзивного навчання як додаткове навантаження. Це напружує їх, провокує конфлікти в колективі, знижує настрій і якість роботи. Щоб уникнути цього, практичний психолог Лілія Русанова провела друге тренінгове заняття з теми "Формування готовності педагога до роботи в інклюзивній групі".Сподіваємось, що прості та цікаві вправи не лише допомгли зруйнувати стереотипи, а й надихнули педагогів розвиватися, адже сьогодні важливо не просто познайомити з цим напрямом діяльності, але й допомогти вихователям адаптуватися до роботи в умовах інклюзії.
Коментарі
Дописати коментар