Тренінг "Як допомогти педагогам адаптуватися до роботи в інклюзивній групі"

 








     Як досвідчених так і  педагогів, які лише починають свою кар’єру, слід  готувати до інклюзивного освітнього процесу. Це створить умови, в яких вони оволодіють необхідними фаховими компетентностями й позбудуться упереджень щодо інклюзії. Адже чимало вихователів сприймає перехід до інклюзивного навчання як додаткове навантаження. Це напружує їх, провокує конфлікти в колективі, знижує настрій і якість роботи. Щоб уникнути цього, практичний психолог Лілія Русанова провела друге тренінгове заняття з теми "Формування готовності педагога до роботи в інклюзивній групі".Сподіваємось, що прості та  цікаві вправи  не лише допомгли зруйнувати стереотипи, а й  надихнули педагогів розвиватися, адже сьогодні важливо не просто познайомити з цим напрямом діяльності, але й допомогти вихователям  адаптуватися до роботи в умовах інклюзії.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Педагогічний старт нового навчального року

Летіть пташенята, в доросле життя!

День без іграшок: гра в дитині, а не в іграшці