Інженерний тиждень в ЗДО. День перший
Головною темою Інженерного тижня для школярів, який пройшов у лютому цього року, було уміння бути самозарадними. Сьогодні самозарадність важлива складова розвитку креативності дітей.
Тема інжинірингу давно знайома педагогам нашого закладу - Оксані Білик та Валентині Бондарук, які використовують у своїй роботі елементи альтернативної програми формування культури інженерного мислення в дошкільників "STRAM-освіта або Стежинки у Всесвіт". А справжнім натхненням стали дитяча допитливість та досвід колег ЗДО №1 "Дзвіночок" м.Шостка, які першими ініціювали захід саме для дошкільнят.
Ми теж вирішили апробувати таку форму освітньої взаємодії - днями у нашому ЗДО стартував інженерний тиждень для дітей старшої групи №1 та середньої групи №1. У пошуку нових рішень дошкільнята спробують багато, як традиційних, так і нових ідей, що неймовірно захопить їх.
Погляньте як цікаво та насичено пройшов перший день:
Старша група №1 обрала тему "Комічні апарати". Під час діалогу-дослідження, освітньої подорожі та гри юні винахідники знайомились із космічними апаратами та міркували з чого можна їх змоделювати.
А на маленьких дослідників із середньої групи №1 чекала освітня ситуація "Що таке міст?". А ще діти переглянули казку про двох цапків, поміркували "Що допоможе перйти річку?", "Де потрібний міст?", "Чи можна обійтися без мостів?" , а ввечері разом з батьками поринули у відеоподорож "Мости красені".
Коментарі
Дописати коментар